FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Main Quest - solucja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
@Esgaroth
Główny Admin
Główny Admin



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 1894
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedziba Rodu Redoran

PostWysłany: Pią 19:17, 18 Sie 2006 Powrót do góry

UWAGA!!!

Jest do solucja głównego wątku Obliviona. jeśli masz problem i za nic nie możesz go rozwiązać skorzystaj - z tej solucji Wink Nie czytaj jej tak z ciekawości, gdyż przed rozpoczęciem gry stracisz całą frajde.














Znajdujemy się w więziennej celi, słyszymy jak ktoś woła coś do nas. Gdy podejdziemy do krat, ujrzymy Dunmera, który z rozbawieniem będzie nas straszył i męczył psychicznie z powodu rasy, która wybraliśmy itp.
Po chwili słuchania go usłyszymy kroki strażników. gdy zatrzymają się przed nasza celą, musimy odsunąć się od krat. Do naszej celi wejdzie Imperator Uriel Septim VII ( ! ) w towarzystwie swoich Ostrzy.
Po rozmowie na wszelakie tematy, jeden z Ostrzy uruchomi tajemne przejście w ścianie... teraz musimy podażać za wojownikami i imperatorem poprzez ciemne i mroczne podziemia. gdy tylko wejdziemy do troche bardziej rozświetlonej sali, zaatakują wszystkich tajemnicze stwory mające czerwono-czarne zbroje. Po zaciętej walce przeciwnicy polegna oraz jeden z naszych równiez. Polecam przeszukać ciała wszystkich i zabrać broń i zbroje. Nastepnie Imperator i członek Ostrzy wyrusza przed siebie - do drzwi. My oczywiście nie mozemy za nimi iść, tylko musimy przechodzić przez ciemne podziemia. Patrząc na brame, z naszej prawej strony jest otwór w ścianie. Przechodzimy przez niego...
W tej części podziem napotkamy dosłownie mnóstwo drobiazgów do wzięcia (wytrychy, pochodnie, jedzenie, miecze, tarcze, strzały, złoto, mikstury itp.) JESLI CHCEMY ZOSTAC STRZELCEM W GRZE - KONIECZNIE WEŹCIE ŁUK LEŻĄCY NA ZIEMI I STRZAŁY!. Dalej atakujemy szczury, możeby otworzyć naszą pierwsza skrzynię w grze wytrychem! Dalej koniecznie musimy przeszuka ciało goblińskiego szamana, by znaleźć klucz, otwierający drzwi. W kolejnych pomieszczeniach zmierzymy się z goblinami i zombie ( ! ). nalezy uwarzać na pułapki w postaci linek na podłodze, (jesli wejdziemy w linke - zmiazdży nas kolczasta beczka na łańcuchu, albo inne mordercze narzędzie). W jednej z komnat, natkniemy się na szamana goblinów.
JESLI CHCEMY ZOSTAC MAGIEM W GRZE - KONIECZNIE WEŹCIE JEGO MAGICZNĄ LASKĘ!. Idziemy cąły czas przed siebie, aż dochodzimy do drzwi prowadzących do The Imperial Subterrane. Przechodzimy przez nie i... W kolejnej komnacie zobaczymy Imperatora. Gdy podejdziemy do niego, zaatakują wszystkich znowu te same istoty co wcześniej. Po rozprawieniu się z nimi, Imperator zagada do nas i bedziemy musieli wybrac swój znak zodiaku...
Po dokonaniu wyboru, podążaj za Urielem. Gdy straż rozkaże zostać z nim w małej komnacie - uczyń to i nie walcz. Gdy walka będzie trwać, Imperator się do nas odezwie wreczając nam Amulet of Kings, mówiąc by koniecznie dostarczyć amulet człowiekowi imieniem Jauffre, który jest w Weynon Priory. Po rozmowie, za Urielem otworzy sie przejście i wyjdzie przez nie tajemnicza osoba w zbroi. Zanim zdązymy wyciągnąć broń - Imperator Uriel Septim VII zostaje zamordowany. Straż przybiega i rozprawia się z zabójcą. Po rozmowie z członkiem Ostrzy dostajemy klucz
do kanałów. Zapuść się do tunelu otwartego przez zamachowców tuż przed śmiercią Imperatora. Kiedy dojdziesz do drzwi skręć w lewo, a zobaczysz skrzynię w ścianie – weź z niej eliksiry. Za drzwiami jest wejście do kanałów. W następnym pomieszczeniu zaatakują Cię dwa szczury,a zaraz potem dwa Gobliny. Z tego pomieszczenia są dwa wyjścia, najpierw wejdź w to po lewej, gdzie znajdziesz parę przydatnych przedmiotów, następnie skorzystaj z tego po prawej. Wjedź po schodach i przez most do bramy. Chwilę później znajdziesz się w okrągłym tunelu prowadzącym do kraty, zza której widać już światło dnia....

Deliver The Amulet

Przed nami pierwsze zadanie: musimy dostarczyć amulet do miejsca zwanego Weynon Priory. Na szczęście mamy je zaznaczone na mapie, więc odrazu możemy sie tam udać, lub troche pozwiedzać Smile.
Gdy dotrzemy na miejsce, musimy poszukac Weynon House. gdy do niego wejdziemy, tym razem musimy znaleźć Jauffre. Jesli go niegdzie nie będzie, to najlepiej przeczekać np. noc aż do dnia, klawiszem "T".
Porozmawiaj z Maborel o czym sie da, a nastepnie piętro wyżej z Jauffre.
Oddaj mu Amulet od Kings, a dowiesz się o potomku Imperatora - Martinie, który znajduje sie w Teple of Akatosh w mieście Kvatch. Poproś Jauffre o pomoc (Assistance). Otworzy on dla ciebie kufer, z którego będziesz mógł zabrac co tylko zechcesz.

Find The Heir

Jeśli chcesz sie przejechac na swoim pierwszym koniu w grze, porozmawiaj z Maborel, która da ci klacz. klacz stoi w stajni na dworze.
teraz czas na podróż do Kvatch. Gdy dotrzesz na miejsce, okaże się - z krzyków ludzi - że miasto zostało zaatakowane! Zwróć uwagę, aby porozmawiać tu z Hirtel. Wjedź na wzgórze, kiedy dotrzesz do portalu wiodącego do Oblivion porozmawiaj z Savlianem Matiesem, on opowie ci o ludziach uwięzionych w mieście w świątyni i w zamku. Zapytaj o Martina, a następnie zaproponuj pomoc (Help).

Breaking The Siege at Kvatch


Teraz czeka cie masa walki, kłopotów, trudów, ale też masa doświadczenia, zwiedzania itp. Podejdz do Gate to Oblivion, a z niej wyjdą demony. mozesz z nimi walczyc, ale i tak straz zajmie sie nimi. gdy wejdziesz do piekielnych wrót, przeniosa cie do... piekła Smile Idąc w przód możesz napotkać jednego ze strazników i odesłać go do Savliana Matiesa.
Jesli wybrałeś ścieżke magii, rozejrzyj się po "kokonach" w których często są eliksiry oraz patrz pod nogi. Co jakiś czas będą tu rosły dziwne rośliny potrzebne potem do stworzenia, przydatnych dla magów - eliksirów.
Skręć za zachód i idź dalej. Kolejny kokon wisi tuż przed pułapką ze spadającymi kamieniami. Idź pomału i uważaj na spadające głazy na moście. Weź przedmioty kolejnych kokonów i idź na wschód w głąb Oblivionu. Po chwili skręć w prowadzącą na południe ścieżkę i idź nią zabijając po drodze wrogów. Uważaj na pułapki po koniec ścieżki. Skręć na północny-wschód przez łuk i potem ponownie w lewo – osiągniesz drzwi: Tower Portal to Blood Feast.
Gdy znajdziesz się w środku wieży wejdź do jednej z Reading Halls i stamtąd skieruj się w górę do Cytadel Hall. Wybierz drzwi do Blood Feast i potem u góry do Corridors of Salvation. Idź dalej, aż znajdziesz pomieszczenie z kilkoma przeciwnikami i wieloma zamkniętymi drzwiami. Jedne z nich są otwarte i prowadzą przez most do drugiej wieży. Uważaj, żeby nie spaść! Na szczycie tej wierz znajduje się demon i klatka. Porozmawiaj z mężczyzną w klatce i weź Sigil Keep Key z ciała demona. Zawróć do poprzedniej wieży. Użyj klucza na zamkniętych drzwiach po twojej lewej. Przejdź przez nie i idź dalej uważając na kolce-pułapki w ścianach. Wejdź w drzwi do Blood Feast i wejdź do góry po rampie. Użyj Warp Portal. teraz Szukaj wejsć na najwyższy poziom wiezy. Po zabiciu wrogów, wspinaj się na najwyższy punkt w tej hali, a ujrzysz czarną kulę otoczoną promieniem ognia. To Sigil Stone. Gdy tylko go dotkniesz i weźmiesz, NATYCHMIAST zeskocz na sam dół hali, ponieważ tam gdzie zabrałes Sigil Stone, utworzy się wielka fala ognia. Podczas spadania w dół, zanim dotkniesz podłogi, zostaniesz bezbolesnie przeniesiony przed brame Oblivion, w której byłeś. Cofnij się i zobaczysz jak portal zostaje zamkniety i wybucha. Porozmawiaj z Matiusem i kontynuuj misje.
Po wejściu do miasta zabijaj razem ze strażą demony.
JEŚLI SPECJALIZUJESZ SIE W WALCE - w pierwszym zrujnowanym budynku po lewej znajduje się Iron Longsword.
Po walce wejdź do katedry Chapel of Akatosh i w srodku porozmawiaj z mnichem Martinem. Opowiedz mu co sie da. Teraz możesz udać sie z nim do Weynon Priory. Wyjdź razem z nim z Chanel of Akatosh i użyj szybkiej podróży do Weynon Priory (na mapie Cyrodill kliknij lewym przyciskiem na obrazek, gdzie chcesz iść). Gdy dotrzecie na miejsce, okaże się, że opactwo zostało... zaatakowane! Zabijaj tajemniczych ludzi, gdy to zrobisz, porozmawiaj z pierwszą napotkaną na drodze osobą...

Weynon Priory

Wejdź do budynku Weynon Priory (wygląda jak kościół). W srodku będzie Jauffre i przeciwnicy. Po walce idź za Jauffre i powiedz mu, że znalazłes Martina Septima. Po rozmowie wsiądźcie razem na konie i jedźcie do Cloud Ruler Temple (może być szybka podróż [fast travel]).
Gdy będziecie już na miejscu, podejdź do wielkich, metalowych drzwi i je otwórz. Idź za grupką po schodach na szczyt twierdzy. Po chwili wiwatów Ostrzy i radości. Pomów z Martinem na wszystkie tematy, a nastepnie z Jaufree. Otrzymasz propozycje dołączenia do Blades (Ostrzy). Najlepiej jest sie przyłaczyć, gdyż wszystkie przedmioty znajdujące się w fortecy będą twoje. Po przyłączeniu się dostaniesz Akaviri Katana.

The Path of Dawn


Udaj się teraz do stolicy Imperial City, a dokładnie do Elven Garden District. Rozejrzyj się za drzwiami do Luter Broad’s Boarding House. Tutaj znajdziesz człowieka, którego szukasz, zanim jednak porozmawiasz z nim zagadnij Astav Wirach. Następnie porozmawiaj z Baurusem. Usiądź na krześle, jak ci każe i zwróć uwagę na Astava. Baurus twierdzi, ze Astav go śledzi każe ci pójść za sobą. Pozwól Baurusowi wstać, a Astav podąży za nim, następnie idź za nimi. Kiedy Baurus odwróci się i zaatakuje pomóż mu. Weź książkę od zabitego. Porozmawiaj z Baurusem o tajemniczym kulcie zamachowców, amulecie i synu imperatora. Następnie udaj się na uniwersytet porozmawiać z Tar-Meen, o której mówi Baurus.
Popytaj Argonianinki o wszystko, a dowiesz się o człowieku imieniem - Mankar Camoran, oraz o egzemplarzach ksiąg Mythic Dawn. Dostaniesz od niej 2 tom ksiegi. Teraz udaj sie księgarni „First Edition” w Market District i porozmawiaj w środku z Phitiasem. Po rozmowie poczekaj na Gwinasa, który niebawem przybędzie po 3 ton księgi. Gdy już odbierze księgę to zagadaj do niego poza sklepem, opowiedz mu o skutkach posiadania księgi, a odda ci ją. Po przeczytaniu jej udaj się do Elven Garden District i porozmawiaj z Baurusem, a następnie podążaj za nim do kanałów. Po podróży dotrzecie do miejsca spodkania, masz 2 możliwości:

1. Wejść na spotkanie i usiąść,
2. Pozwolić załatwić je Baurusowi, a samemu udać się do wskazanego przez niego pomieszczenia.

Obojętnie co wybierzesz, efekt będzie taki sam.
Gdy prawda wyjdzie na jaw, rozpocznie się walka, w której zapewne polegnie Baurus. Po walce przeszukaj wszystkie ciała i koniecznie zabierz Sunken Sewers Key i 4 tom książki. Wyjdź z kanałów i skieruj się ponownie na uniwersytet by porozmawiać z Tar-Meen, po rozmowie poczekaj 12 godzin i pogadaj z nią ponownie. I tak w kółko, az powie ci o słowach odczytanych z ksiąg. Udaj się teraz za strzałką do nagrobka.
Poczekaj teraz do południa (12.00 rano). Na pomniku pojawi się mapa z zaznaczoną lokalizacją...


Dagon Shrine









C.D.N[/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez @Esgaroth dnia Nie 19:59, 17 Wrz 2006, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Astral
Wojownik
Wojownik



Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Z bramy oblivionu!

PostWysłany: Wto 20:36, 05 Wrz 2006 Powrót do góry

tam jest napisane że jak chcesz zostać magiem weź laskę, ja jej nie wziąłem, a gdzie była?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
@Esgaroth
Główny Admin
Główny Admin



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 1894
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedziba Rodu Redoran

PostWysłany: Wto 20:52, 05 Wrz 2006 Powrót do góry

Niekoniecznie trzeba ja brać, nawet jak sie zostaje magiem, ale warto. Laskę ta ma Czarownica goblinów w jeden z dużych pieczar (będzie uderzała piorunami)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin